tirsdag, juni 20, 2017

Luksus i en liten eske


Denne lille boksen lå i postkassen min i dag (papegøyene er bare der fordi jeg grep det som lå nærmest for å ikke annonsere adressen min for hele internettet...). Jeg har en viss grad av selvkontroll når det gjelder nettets mange fristelser, men da jeg oppdaget at Fortnum & Mason (svært tradisjonelt britisk varehus i hvis tesalong jeg hadde en minneverdig afternoon tea for noen år siden) faktisk tilbyr te-abonnement klarte jeg ikke stå imot.


Hver (månedlige) forsendelse inneholder 2x20 gram - denne måneden Royal blend (den britiske dronningen har tross alt nettopp hatt bursdag) og Jasmine dragon pearls.


Selvfølgelig medfølger det også informasjon om teen - hvor de kommer fra, hva de passer til og ikke minst når på døgnet de bør drikkes. 

Det er nok tryggest å ikke regne for mye for hva kiloprisen blir, men i motsetning til alle tidsskriftene jeg abonnerer på og som har en tendens til å bli liggende  uleste er det ingen fare for at den ikke vil blir drukket. Og anbefalingen om at Royal blend passer ypperlig til scones med krem og jordbærsyltetøy bør man vel ta til seg...?

Ingen kommentarer: