søndag, januar 01, 2017

Godt nytt år!


Hva er vel en mer naturlig kveldssyssel første nyttårsdag enn å oppdatere nye kalendere med alle planene for det nye året? Foreløbig har jeg tre - min finske almanakk (nummer fire i rekken), veggkalenderen jeg får av min fotograferende kusine hver jul og nytt av året - telefonkalender. Jeg har tatt steget inn i nåtiden og fått smarttelefon. Det ble etterhvert såpass mange situasjoner hvor det hadde vært kjekt å ha (billett-apper, jobbting, den daget jeg ikke fikk hentet ut vinterkåpen min fra renseriet fordi de hadde byttet ut kortterminalen med Vipps) at det ikke lenger var noen vei utenom. Dessuten har jeg lenge hatt en gnagende følelse av å gå glipp av mye more ved å ikke være på instagram... Så for de som føler behov for enda mer poengløst fjas i enda flere kanaler i 2017 finnes jeg nå også der som @hildesoloslo.

I morgen braker hverdagen løs - det er ikke bare første arbeidsdag etter ferien, det er første (halve) arbeidsdag etter nesten fire måneder med full sykemelding. Mulig hjernen vil trenge litt mer tid enn vanlig på å komme i gang med et nytt år...

Ingen kommentarer: