torsdag, desember 01, 2016

Julekalender!

En av bivirkningene ved å gå hjemme i ukesvis er at man får et annet forhold til tid - hvordan den går (eller ikke går...), hvilken ukedag det er (helg eller hverdag? Den største forskjellen er dag-tv-tilbudet...), hvor lenge det er siden sist jeg gjorde noe fornuftig. At vi faktisk har kommet til desember er jeg hvertfall ikke med på - jeg syntes butikkene var så tidlig ute med julepyntingen inntil jeg innså at det faktisk var en uke igjen til advent... Da er det jo fantastisk at andre tar ansvar for at enkelte ting likevel kommer på plass i tide. Jeg tenker ikke primært på værgudene som feiret 1. desember med et lite snødryss, men på avsenderen av pakken som helt uventet og med utmerket timing lå i postkassen min i dag.


Under gråpapiret fant jeg en boks, årstidsriktig dekorert med misteltein, og i boksen?


Te! 24 små poser med forskjellig løsvektste! En hjemmelaget tekalender! Jeg blir alltid lykkelig av å få te, men det aller beste er jo omtanken som ligger bak. Tusen takk!

Ingen kommentarer: