onsdag, juni 22, 2016

Klar for piknik

Det var en fredag i forrige uke at jeg på min vandring fra en sommertradisjon til en annen (crispy duck på Dinner og Oslo Fagottkors sommershow på Chat Noir) falt innom en blingbutikk med sommersalg og innså at jeg selvfølgelig trengte en ny sommerveske,

Denne! Hva er vel mer sommerlig enn en piknikkurv-veske, komplett med rødrutete duk?


Noen har lagt fra seg et par kjeks på lokket...


...og fra hanken dingler fruktutvalget.


Muligens ikke den mest praktiske og anvendelige vesken i samlingen, men den besto bok-testen (ja, jeg dro fram en bok i butikken og testet før jeg kjøpte dem), og det er tross alt det viktigste (i tillegg til at den er fiin, selvfølgelig.) Man kan ikke være fornuftig hele tiden...


Det ar vel ikke til å unngå at når jeg først befant meg i en blingbutikk med salg ville jeg ende opp med litt bling også... Jeg har ikke helt falt for øredobbtrenden hvor det bak øreflippen er større enn det foran, men jeg gjør et unntak for disse.


Skilpadder! Hvordan kunne jeg la være...

Fagottkoret var forøvrig like fantastiske som alltid. Her fra fjorårets show, sammen med stabsmusikken:

Ingen kommentarer: