søndag, oktober 05, 2014

Sommer, farvel


Det har rukket å bli oktober og høstferien er overstått - sommer er ikke bare på hell, den er definitivt forbi. Det behøver ikke være en dårlig ting, jeg nevner i fleng bokhøst, teaterhøst og høstklær (det ble hevdet i en blogg jeg leser at høsten er den beste årstiden rent klesmessig. Jeg er ikke uenig), for ikke å forglemme de fantastiske fargene ute for tiden. Men det spørs nok om ikke lunsjen og lesestunden jeg nøt på balkongen forleden var årets siste. Da var det jo fint at jeg endelig fikk ferdig stolputene jeg begynte på i sommer, så er de i det minste klare til våren...


Å sy med så små lapper er et pirkearbeid som egentlig krever mer tålmodighet og nøyaktighet enn jeg er utstyrt med, men det er en strålende måte å få brukt opp stoffrester på. Baksidestoffet er et gammelt Ikea-stoff jeg har hatt liggende i årevis - før eller senere for man bruk for det meste (joda!).

Ingen kommentarer: