tirsdag, november 05, 2013

Blomstrende lopper

Det har blitt en del loppemarkeder i høst, og fangsten ble stor og variert. Ved nærmere ettersyn dukket det opp en åpenbar fellesnevner - blomster!


En søt liten knagg tiltenkt soverommet og min kinesiske silkemorgenkåpe (fra Harstad...). 


Et tynt skjerf med liljer, valmuer og drueklaser


Blomstede sko fra Camper!


En ampel til hoyaen i vinduet. Den hvite plast-saken fra Ikea den henger i nå er jo ikke akkurat en estetisk nytelse. Den slitne tråden (som noen tydeligvis har forsøkt å reparere med tape - se det var jo en strålende idé) er byttet ut - nå er det bare opphengingen som gjenstår.


Et par små potteskjulere. Ikke at jeg egentlig trengte dem, men hva har det med saken å gjøre?


Jakker trenger jeg derimot alltid (joda).


Armbånd også. Særlig i grønt.

Alt dette i tillegg til nevnte fascinator. Og Kirsten Flagstad. Og noen glasskåler. Og et kjede. Og noen bøker og litt annet smårusk. Som jeg savnet Oslos loppemarkedutvalg de årene jeg bodde i distriktet og det var ett i året om jeg var heldig.

Ingen kommentarer: