torsdag, juni 06, 2013

Veggpryd #5

Det kommer stadig mer opp på veggen, etterhvert som jeg får lyse innfall om plassering og/snubler over ting som burde vært hengt opp for lenge siden...


Denne flotte klokken har morfaren min laget - affeksjonsverdi er bare fornavnet. Urverket har det ikke helt bra for tiden, men det er egentlig mindre viktig.


Pendelen går hverfall uansett. Noen gang tenkt på hvor hypnotisk effekt en pendel kan ha...?


Nytt maleri! Hvertfall nytt hos meg - det har hengt hos pappa i mange år og støvet ned på loftet de siste tre. Ukjent kunstner (eller, bildet er signert, men jeg får ingen opplysende treff på google, så han har nok ikke drevet det så langt), men jeg liker fargene.


Se nøye på bildet og finn feilen... ;) 
Arvegods etter farmor, som pleide å ha det hengende på verandaen. Flisen har sikkert sittet riktig vei en gang, men jeg kan ikke huske det...

Ingen kommentarer: