tirsdag, januar 29, 2013

Forbrukertips: Fiskesuppe for flyfiller


Jeg er ikke av de perfekte husmødrene som lager alt fra grunnen, selv om jeg glimter til innimellom. Derimot er jeg et utålmodig matvrak med et aktivt sosial- og kulturliv og prøver å spise noenlunde sunt (*titter skyldbetynget bort på sjokoladen på bordet* Den er i det minste mørk...). Funnet av ferdig frossen fiskesuppe med skjell og reker og ti minutter tilberedingstid var derfor gårsdagens store opplevelse i matbutikken - dette må da være en god idé?

Litt salt (som all ferdigmat) og litt upraktisk at det er hele fiskefileter, men fra fryser til tallerken på drøyt ti minutter er en god egenskap for en middagsrett.

Som nevnt -med skjell. Jeg har prøvd hardt å finne en elegant måte å kalle det en skjellsettende opplevelse (jeg vil, jeg vil!), men alle mine forsøk falt i fisk...

(Dette innlegget er på ingen måte sponset av Ica. Hvis de noen gang blir så desperate at de sponser innlegg hos bloggere med så få lesere, synes jeg synd på dem...)

Ingen kommentarer: