tirsdag, mars 27, 2012

Etterlengtet post


Hvert år omtrent på denne tiden dumper det en liten bok ned i postkassen min. Den er fra Operaen, som er elskverdige nok til å helt uoppfordret (Ok, jeg krysset sikkert av for å motta informasjon da jeg registrerte meg som kunde) sende meg sesongboken sin, så jeg kan fråtse uhemmet i alt de kan tilby neste sesong. Inneværende sesong hadde jeg abonnement for første gang, den suksessen skal gjentas. I tillegg blir det vel en enkeltforestilling eller ti i tillegg, samt en konsert her og en ballett der og og...

 Madama Butterfly, Nasjonalballettens Music Hall, Operasolistenes julekonsert, en moderne versjon av Flaggermusen, Stefan Herheims oppsetning av Salome, Robin Hood, Tornerose -det er bare å begynne å glede seg. Godt man får feriepenger...

Ingen kommentarer: