onsdag, februar 29, 2012

You had me from Hello...

...sa Renee Zellwegger til Tom Cruise i Jerry Maguire, og inspirerte Kenny Chesney til å skrive en sang til henne. Forøvrig flere år før de to faktisk møtte hverandre og ble gift og skilt igjen relativt raskt.


Nok om det. Det var jo ikke utdatert Hollywood-sladder jeg skulle si noe om, ei heller country-musikk. Te, derimot -te man bare må ha, i det øyeblikket man ser navnet.


Forleden stoppet jeg nemlig - mot bedre vitende, det er ikke akkurat ukjent at når det gjelder te har jeg fulle skuffer og fraværende impulskontroll - ved tehyllen på Kremmerhuset, bare for å kikke litt. En pose fanget umiddelbart oppmerksomheten -Madame Butterfly. En te oppkalt etter en Puccini-opera? Min! Forøvrig hvit te med appelsin og vanilje, så det var mer enn bare navnet som fristet, men hadde den hett noe annet, ville jeg neppe sjekket i utgangspunktet. Lettlurt? Næh, vet jeg ingenting om...

 

Italiensk (-inspirert) te må jo ha standsmessig følge -italienske amaretto-kjeks. Strengt tatt også et resultat av manglende impulskontroll og mot-bedre-vitende-oppførsel -å bevege seg inn på Ica Gourmet når man ikke har spist på altfor lenge er jo en dødssynd...



Ingen kommentarer: