torsdag, februar 09, 2012

Sneglepost

Egentlig burde jeg vel heller kalle det rosepost -snegler gir litt ulekre assosiasjoner til slimete skogssnegler, og dem var det da vitterlig ingen av her. Roser var det derimot både på konvolutten og brevet, som dukket opp mellom regninger (det begynner å bli langt mellom dem også nå for tiden, alt går jo på e-faktura) og kleskataloger i postkassen en dag. Et ordentlig håndskrevet brev -det er stas det! God te lå det også i konvolutten, og en kjøleskapsmagnet med et Oscar Wilde-sitat:

It is absurd to divide people into good and bad. People are either charming or tedious.

Så sant som det er sagt, Oscar...

Jeg tenker stadig at jeg burde skriver mer brev -det er jo så hyggelig. Stikke innom min lokale papirhandel og hamstre brevpapir før de legger ned, kanskje. Om ikke annet må jeg jo svare på det jeg har fått, det er jo en start...

Ingen kommentarer: