mandag, juli 18, 2011

Stockholm i mitt hjärta

Sommerens første ferietur gikk til Stockholm. Igjen. Jeg var der både i fjor sommer og i fjor vinter, men en god ting kan vel ikke gjøres for ofte? Dessuten gikk vi glipp av Allsån på Skansen i fjor, så vi måtte jo tilbake.


Regnbuer er alltid fine -ulempen er at det ofte følger -ja, nettopp -regn med dem...

Etter fjorårets nedslitt-rom-steinskjæring-i-tidlige-morgentimer-intet-rom-i-frokostsalen-hotell-nedtur tok vi ingen sjanser og vendte tilbake til min gamle venn Sheraton -er man luksusdyr, så er man luksusdyr. Det verste (eller beste) er jo at fordi vi bestilte i god tid og hadde kampanje-flaks kostet det ikke noe mer heller. Og vi hadde utsikt til Stadshuset fra rommet.


Allsång på Skansen -med Måns Zelmerlöw og mangemangemange andre. Mer om det senere...

-Eg er måsen!
(Tok du ikke denne, kan jeg anbefale Evig ung på Det Norske Teatret i høst...)


Molins fontän i Kungsträdgården -og en ung Tommy Körberg:


En varmluftsballong i sommerkvelden.

Ingen kommentarer: