lørdag, januar 01, 2011

2010 i 12 bloggbilder

Året må jo oppsummeres, uten at oppsummeringen nødvendigvis er så representativ for noe som helst...



I januar testet jeg en ny is -med solsikkefrø. Den ble ingen gjenganger...



I februar fikk jeg ny samboer -marsvinet Pantoufle hadde akutt behov for tak over hodet.



I mars viste jeg fram mitt favoritthotellrom gjennom tidene, fra Sheraton i Stockholm. Strengt tatt var jeg der i februar, men det ble ikke blogget før i mars...



I april hadde jeg en hyggelig lunsj på Pascal og fikk endelig nærkontakt med bloggverdenens favoritt -makroner. Ganske oppskrytt, spør du meg...



I mai fylte jeg runde år -det ble feiret med fest og kake og flotte blomster.



Juni er morellsmell-tid...




Juli er ferietid, og Helsinki føk inn på listen over favorittbyen -med egen saunatilbehørsbutikk (selv om akkurat det kanskje ikke var avgjørende...).



I august nytes markens grøde av noen og enhver...



September var en laber blogg-måned, men det dukket hverftall opp nytt sjokoladepålegg i butikkene...



I oktober var Lille Ville på besøk, og Julius var svært populær.



I november var jeg på helgetur til Bergen og så La cage aux folles på Den Nationale Scene.



I desember var det mørkt når jeg gikk fra jobb -men månelys hjelper jo.

Ingen kommentarer: