torsdag, desember 16, 2010

Ingen kjolemangel i klesskapet

Man må jo være velkledd til jul... Jeg har i flere år tenkt at "I år skal jeg ha ny julekjole", men jakten har vært resultatløs (jeg mener på ingen måte å antyde at jeg lider under en mangel på penkjoler, men det er jo kjekt med noe nytt av og til...) I år fant jeg derimot to, helt uten å lete.


Kanskje ikke helt julerød, men rød nok. Det ble påpekt at den også kunne være en tunika, men når man er så kort som meg er det definitivt en kjole. Kjøpt på Ellos, og med det trodde jeg at julekjolen var i boks -helt til jeg skulle en tur på Lindex i helt andre ærend.


Der hang nemlig denne. Litt 70-talls i farger og mønster, og lang og sid uten at jeg føler at jeg drukner i den. Jeg kunne jo ikke la den henge igjen ensom...

2 kommentarer:

Sulvis sa...

Det forstår jeg godt! Kjempefin - ja, den første også!

Elin sa...

En til formiddagens kirkebesøk, også skifter man til den andre før middagen. :)