torsdag, november 04, 2010

...dyppe den i fløte...

Selv drikker jeg ikke kaffe, hverken med eller uten melk, men jeg har merket at av de relativt få som drikker det hjemme hos meg, stadig oftere vil ha melk i den (jeg funderer litt på om det er en aldersgreie, men jeg tror det er ufint å spørre...). En god vertinne må uansett ha utstyret i orden, så jeg har gått til anskaffelse av en fløtemugge, i solid stentøy med ekte retroblomster. (For anledningen plassert oppå boka Stll Alice, et godt følge til enhver varm drikke i høst.)

2 kommentarer:

Aase sa...

Nei, det har ingenting med alder å gjøre......

Elin sa...

Den var lekker! Lurer på om jeg skal be om melk i kaffen neste gang jeg er på besøk bare for å få servere meg av denne... Selv om jeg mener at kaffen skal være svart som kull og at melk er for kalver og andre barn. ;)