søndag, oktober 17, 2010

Pålegg

I disse dager er det lokale forhandlinger -blir jeg funnet verdig et lønnspålegg i år? Hvis ikke finnes det jo gode alternativer i butikken...


En ny nugatti-variant må jo testes... Årets nyhet er med biter av salt mais-hva-man-nå-skal-kalle-det og minner mistenkelig om smash-sjokolade -noe sier meg at det neppe er tilfeldig at boksen er gul... Sannsynligvis tidenes mest udrøye pålegg, men det var jo godt da...


Nøtte er en gammel klassiker. Vi hadde det aldri hjemme, rett og sett fordi det var farmors greie, hun hadde alltid en boks i skapet. Jeg kjøper gjerne en boks når jeg kommer over det, synet av boksen får neg alltid til å tenke på farmor. Den dagen de endrer designet på boksen blir en trist dag...

2 kommentarer:

Elin sa...

Ååååå, Nøtte... Fikk vann i munnen nå.

sol sa...

Nøtte er knallgodt! Pålegg som minner om Smash står jeg definitiv over - det er en av de få sjokoladene jeg ikke liker i det hele tatt.