søndag, oktober 17, 2010

Next to normal

I mai skrev jeg om Det Norske Teatrets kommende oppsetning av musikalen Next to normal. Nå har den gått i over en måned og fått fantastiske anmeldelser, og de er egentlig bare en ting å si: Se den! Jeg har sett den tre ganger så langt, og flere skal det bli... Dette er ingen typisk lett feel-good musikal, men en sterk og moderne historie om psykiske lidelser -ikke noe for barn. Kjøp billettene dine her -nå -ellers vil du angre! (ikke en trussel, et faktum...)

3 kommentarer:

Aase sa...

Er så enig, så enig. Har sett den tre ganger og billetter til fjerde gang er kjøpt.

Malin sa...

Skal se dem sammen med eks-kollegaer fra Haugerud 17. november. Forstår at det er noe stort, hun som tok initiativet til teater har også sett den to ganger allerede. Fint å høre at jeg forhåpentligvis ikke kommer til å angre på billettkjøpet.

Elin sa...

Svært enig i alt du har skrevet. Jeg har da sett den to ganger, og har billetter til gang nr 3, som antagelig blir gang nr. 4 ;-p

Jeg må si at jeg generelt er meget fornøyd med hva Det norske teatret leverer. Høy kvalitet i alle ledd hver gang. Et foregangsteater.