tirsdag, oktober 19, 2010

Hverdagens farer

Da jeg skulle inn på senteret i dag, gjorde jeg en kjapp risikovurdering -inngangen som leder rett forbi veskebutikken eller inngangen som leder rett forbi bokhandelens tilbudsbord? Farer lurer begge steder, men jeg fant ut at bokhandelen var den tryggeste løsningen. De fleste bøkene har ligget der siden mammutsalget i mars, så jeg har klådd på dem og plukket ut høydepunktene noen ganger før... Som sagt så gjort, jeg kom velberget inn og fikk hentet de tradisjonelle julekonsertbillettene (Oslo Gospel Choir, Stephen Brandt Hansen) og handlet skummet melk og grovbrød og grønnsaker (og is...) og hadde stø kurs mot nærmeste utgang. Det var da jeg glemte å passe meg for veskebutikken...


Men den var jo fiiin... Svart fløyel og stjerner, med lang skulderrem og akkurat plass til en bok (essensielt når man reiser så mye med tog og leser så mange bøker underveis som jeg gjør) -den er jo ideell for de overnevnte konserter...

4 kommentarer:

Sulvis sa...

Det var min første tanke også: Perfekt til julekonsert! Godt kjøp!

Aase sa...

Ser jeg den på tirsdag????

HildeSol sa...

Aase, det vet jeg da ikke nå -det får være grenser for langidsplanlegging... ;)

Aase sa...

Dumme meg.... *knis*