tirsdag, oktober 19, 2010

Høstferie


Det er allerede et par uker siden høstferien ble avviklet her på østlandet. Det må sies at å jobbe på skole og ikke være lærere, er litt stusslig i skoleferiene -så å si alle andre sier takk for seg og drar til Bangkok, New York og Italia, mens jeg tusler rundt i mørke, forlatte ganger mellom ruvende skap og priser meg lykkelig over at amerikanske high shool-skrekkfilmer aldri har vært min greie. Det erjo ingen grunn til å se for seg en gal øksemorder i hjørnet der borte, sant...? Det tryggeste er nok å holde seg på kontoret, med te (i min nye, fine kattekopp, etter at kruset jeg kjøpte i Malmö i fjor forsvant sporløst tidligere i høst) og sjokolade og Jo Brand på youtube.



Også litt jobbing, da...

1 kommentar:

sol sa...

Du får trøste deg med at mange lærere også jobber i skoleferiene.