torsdag, august 05, 2010

Ferien 2010: Vesker

Jeg har mange vesker, det skal jeg ikke nekte for (tross alt har litt for mange av bloggens lesere sett samlingen og kunne finne på å protestere). Men det betyr jo ikke at jeg ikke kan ha glede og nytte av flere -man må jo ha en veske til enhver anledning og ethvert antrekk. Dessuten er vesker en mye nyttigere souvenir enn en miniatyrkatedral i en snøkule...


Grå var faktisk en ikke-eksisterende farge i veskesamlingen -det kan man jo ikke leve med... Stor og romslig, med 3D-blomster utenpå og rosa blomster inni.


Jeg har lett etter en liten, brun veske med lang skulderrem -herved er jakten avblåst. Ltien og hendig, men den besto den viktige bok-testen -det er plass til en pocketbok i den. Og ja, jeg sto i butikken med vesken i den ene hånden og en bok i den andre og prøvde før jeg kjøpte den...


Ikke visste jeg at jeg hadde savnet en rød dokumentmappeliknende veske, men det var godt å få gjort noe med det...


Jeg har ikke et like nært forhold til sko som jeg har til vesker, men man må jo slå til når anledningen byr seg...

5 kommentarer:

Malin sa...

Ikke overraskende må jeg alltid ha vesker som har plass til MINST en pocketbok, men den ideelle veska har selvfølgelig plass til bok, Ipod, drikkeflaske, lommebok, solbriller, kanskje en skrivebok, noen penner og noen gamle, glemte drops eller en halvspist tyggispakke på bunnen. Og helst en skulderrem jeg kan ha over skulderen.

Fine vesker - likte spesielt den røde. :)

Aase sa...

Den øverste er faktisk finere i virkeligheten enn på bildet. Den er virkelig lekker.

Sulvis sa...

Fine vesker, fine sko! Jeg er, som du kanskje kunne ant deg på forhånd, ganskeså misunnelig. :D

linsky sa...

Å, den røde trenger jeg også!!

sol sa...

Ingen grevlingveske ennå?