fredag, juni 18, 2010

Utenpå og inni


Bursdag innebærer gaver, og uansett hvor mye man prøver å være voksen og fornuftig og flink og si at gaver ikke spiller noen rolle -så er det jo litt stas, da... Utsiden av pakkene er riktignok ikke så spennende som det engang var (alle vet jo at det ikke er så nøye med hva man faktisk gir til små barn, det viktigste er at det er mye papir), men også her finnes det unntak. Denne flotte gaveesken var hjemmelaget (merk -ikke bare hjemmepyntet, men hjemmebrettet) -og i følge opphavskvinnen ikke noe hun egentlig hadde drevet med før. En vellykket debut, vil jeg påstå...


Esken innehold dette lekre kjedet -helt i min stil og farger.

Matchende øredobber fulgte også med (og jeg kan love at nærbilder av øret mitt ikke skal bli en vane...). Smykkene har allerede blitt luftet på teatertur -og det kan derimot fort bli en vane...

2 kommentarer:

Linda sa...

Så utrolig koselig at du likte gaven! :) Og jeg ser jo at jeg ikke bommet på lillafargen, den kledde du virkelig!!

Ulla sa...

Så flotte smykker :)