tirsdag, juni 22, 2010

Tog, Trondheim og tenorer


Øyeblikksbilde underveis mellom Oslo og Trondheim - så lenge behovet for aviser (omtenksomt lagt igjen av passasjerer som allerede hadde forlatt åstedet, så jeg uhemmet kunne fråtse i alle detaljer om det svenske bryllupet), bøker, mat, drikke og godt selskap (som helst ikke ville bli fotografert...) er dekket, kan jeg kjøre tog i mange timer...

Det regnet...


Målet for turen, i tillegg til å treffe venner, var sommershowet til To tenorer (og en te') -Stephen Brandt Hansen, Erik Wenberg Jacobsen (nokså ugjenkjennelig med hår...) og Tore Johansen. Stor lykke, selvfølgelig -rene kinderegget. Jeg ønsker meg "Stephen synger Piaf"-cd...


Jeg skulle prøve å ta bilde av Munkholmen fra togvinduet på vei hjem -sånn gikk det... Det påstås at det på turistinformasjonen i Trondheim har blitt stillt spørsmålet "Kan man gå ut til Munkholmen ved lavvann?". Det anbefales ikke...

1 kommentar:

Aase sa...

Reisefølget trives ikke på foto..... :)