tirsdag, juni 29, 2010

Fagott-godt


Fredag var tiden inne for Oslo Fagottkors årlige sommershow på Chat Noir. Som i fjor var Ingrid Bjørnov med som eneste høne, eller forresten, dårlig ordvalg. Det var en hel hønseflokk der, inkludert en gjeng Grünerhøner omsorgsfullt (om en litt tafatt) passet av en Pål jeg håper noen plasserer på en musikalscene snart. Rødhette og ulven blir heller aldri det samme etter dette... Det blir forsåhvidt heller ikke Monty Pythons Every sperm is sacred -stikkord er stripete badedrakter og oppblåsbare bananer. Legg også merke til den lekre rosa viften med fjærtrykk og korets logo -selvskreven i sommerens feriebagasje.

Billetter til fagottenes julekonsert er alt i boks -jeg gleder meg...

Fra fjorårets show:

4 kommentarer:

Aase sa...

Ingrid ville ikke vært eneste høne utansett Grünerhøner eller ikke.... dirigenten var kvinne. :D

HildeSol sa...

En kordirigent er som en fotballtrener -h*n har mye av ansvaret enten det gr bra eller dårlig og er en avgjørende komponent, men regnes ikke med blant de som er på banen ;)

sol sa...

Det er konsert jeg gjerne skulle vært på! (når er julekonserten, sa du?)

Telefonen må nok leses om på fjellet - kanskje det blir gjenfortelling i bilen på nytt?

HildeSol sa...

Julekonsertene er 9., 10., og 11 desember. Vi skal den 11. -det er bare å slenge seg med :)

Tror bare jeg husker første side -her må nok repetering til...