tirsdag, mai 25, 2010

En helt ny opera


Disse bildene lastet jeg opp for å bruke i et innlegg for over to år siden, men innlegget ble visst aldri noe av -jeg fant det igjen som et gjenglemt utkast. De er nok tatt under mitt første besøk i den nye operaen -nysgjerrig som jeg er, var jeg på en forestilling under en måned etter åpningen. Om et par uker skal jeg endelig se det som skulle være åpningsforestillingen -Jorden rundt på 80 dager.  Og det må da være en god nok unskyldning for å poste disse bildene nå...?


I found these pictures in an inteded-but-never-postet draft. They are two years old, probably taken on my first visit to our new opera house. The newly written opera Around the world in 80 days, which was supposed to have been the opening performance in the new house, finally premiered this weekend, and I can't wait to see it, despite the mixed reviews it has recieved.  And that should be reason good enough to post these old pictures now, right...?
 

Ingen kommentarer: