onsdag, mars 10, 2010

Et liv i luksus

Grunnet flaks og tilfeldigheter endte vi opp på et 5-stjerners hotell i Stockholm. En litt annen standars enn jeg er vant til, men jeg kunne nok klart å gjøre det igjen... ;)

Sheer luck landed us in a 5 star hotel in Stockholm. Not quite my regular standard, but I could get used to it...

Hadde jeg hatt plass i kofferten, hadde jeg stjålet med meg senga...

If only I could have made room for the bed in my suitcase...


Glass for ethvert behov. Og isbøtte -ismaskin tilgjengelig i hver etasje...

A glass to meet your every need. And an ice bucket -ice machine available on each floor...

Ønsket man heller varm drikke, var det ikke noe problem -kaffe og te i ymse varianter og kakao -drikk på rommet eller ta med ut på tur.

Warm drinks were also available -teas and coffees and cocoa -and take away-cups for those in a hurry...



Ikke så lett å se, men dette er et forstørrer-mange-ganger-sminkespeil -med lys! Jeg lo godt og lenge, helt til frk bruker-sminke-to-ganger-i-året skulle stæsje seg for kvelden. Da var det visst ikke så dumt likevel, gitt... (men lyset var fortsatt unødvendig)

Magnifying make-up-mirror -with buildt-in light. I got a good laugh out of it -until it was time for ms uses-make-up-twice-a-year to get ready for an evening out. Not such a bad idea after all... (the light was useless, though).


Intet sier luksushotell som Limited edition toalettpapir...
Etter dette må jo ethvert vanlig hotell bli en nedtur... ;)

Even the toilet paper was limited edition...
Regular hotels will never be the same again -I'm spoiled for life... ;)

6 kommentarer:

Aase sa...

Så herlig....


Jeg surfet hoteller i London og fant et til 530 pund pr natt..... *fristet* Men det ligger litt utenfor mitt feriebudsjett.

linsky sa...

Lekkert!
Dopapiret hadde jeg sikkert tatt med meg hjem! :)

sol sa...

Jeg vil også!

Anne-Lill sa...

En smule misunnelig ja...

anita sa...

åh, så herlig!

linsky sa...

Jeg har en bloggpris inne hos deg... :)