onsdag, januar 27, 2010

Solsikkefrøis?!


Jeg er alltid lett å friste når det gjelder is, så da isdisken på Rema var dekket med tilbudsplakater plukket jeg med meg et par bokser. Det var først da jeg skulle teste den noen dager senere at jeg så skriften på boksen "Blå bær og solsikkefrø". Solsikkefrø!? Javisst. Og ikke karamelliserte eller ristede eller noe sånt -solsikkefrø au naturel var blandet inn i isen. Is med tyggemotstand er en ny opplevelse, jeg er ikke overbevist om at den blir en gjenganger...


I like ice cream and I'm not picky -I'll happily eat almost any kind. Still, I was more than a little doubtful when I discovered that I'd unknowingly bought ice crem with sunflower seeds. Not caramelized, not toasted or chocolate covered, just plain sunflower seeds. I'm not used to having to chew ice cream...

1 kommentar:

Natalie sa...

Fin blogg du har!
Hehe, hørtes ut som en merkelig is :-)
Spiste is i dag jeg også...banansplitt, namnam ;-)
Ligger en utfordring til deg på bloggen min ;-)

Mvh Natalie, Anne-Lills søster