mandag, januar 18, 2010

Overraskelse!


Jeg er dreven på nettshopping, det skal jeg ikke nekte for (så langt i år: tre filmer, en bok, en jakke, en tunika og et par sko), men stort sett har jeg oversikt over hva jeg handler når og hvorfra. Da det dukket opp en pakkelapp fra Amazon.com skjønte jeg derfor lite -jeg har da aldri handlet der? Hadde jeg blitt så sløv? Pakken ga ingen umiddelbar forklaring -to bøker jeg har siklet på mens jeg har ventet på toget (Nationalteateret stasjon trenger forøvrig en skikkelig bokhandel), men jeg kunne fortsatt ikke huske å ha bestilt dem. Svaret sto på følgesettelsen -det var gave fra en venninne -tusen takk! :) Garden spells er allerede lest -en søt liten fortelling med magiske tendenser.

A parcel fra Amazon.com caused confusion las week -although I shop a lot online, I couldn't recall ever ordering anything from Amazon. Inside I found two books I've been wanting to read -and a note explaining that they were a gift from a friend :) My kind of surprise... I've already finished Garden Spells -a sweet ans magical story.

2 kommentarer:

Malin sa...

Veldig glad at du likte bøkene, og at det var en hyggelig overraskelse. Synes alltid sånne overraskelser er utrolig fine, selv. :)

Fée sa...

Mmm, jeg har lest The Thirteenth Tale - og likt den. :)