tirsdag, januar 05, 2010

Ordning och reda


Jeg driver ikke med nyttårsforsetter, det er et prinsipp jeg har... Men det forhindrer ikke at januar er et godt tidspunkt for å gjøre seg noen tanker om evenuelle personlige forbedringer, og en av dem er i år å bli flinkere til å holde orden på potensielt viktige og/eller verneverdige papirer. I den anledning har jeg fått til anskaffelse av et snertent lite hjemmearkiv med fargeglade skilleark -nå har jeg ingen unskyldning...

I don't believe in new year's resolutions. But I do believe that January is a good time to have some thoughts on personal improvment, and this year I plan to finally get my might-be-important-or-at-least-worth-hanging-on-to papers in order. To make it easier I've bought a colourful filing folder -time to get sorted...

1 kommentar:

Aase sa...

Kanskje jeg skal finne frem mitt hjemmearkiv og gå gjennom alle papirer og få arkivert litt jeg også....


*litt inspirert* (kanskje)