søndag, januar 03, 2010

2009 -en bloggodyssé (del 1)

Jeg hiver meg -uoriginal som jeg er -på den store vi-oppsummerer-2009-trenden...

2009 -the highlights, and other stuff I blogged about...



I januar var jeg så fornøyd med mitt nye strykebrett-trekk at jeg måtte blogge om det. Du vet du er kjerring når...

In January I was so pleased about my new purple and flowery ironboard-cover that I felt the need to show it to the world. This need did make me feel like an old housewife, but I guess that's what it's like to be pushing 30...

Februar brakte en ny kjole med påfugler og en meget fordelaktig salspris. På tide å lufte den igjen...

February -a new dress with peacocks. I really should wear it again soon...




I mars kom Det Norske Teatrets versjon av Peter Pan på cd -min lykke var grenseløs.

In March the Norwegian musical version of Peter Pan was released on cd -my joy was endless.

April -påsketur med utedo.

April -traditional Easter without modern luxeries...

Mai var våt...

May was wet...


I juni var jeg på jobbtur til Malmö, hvor det finnes musikanter av flere slag.

In June work sent me to Malmö, Sweden, where they have all kinds of musicians.

Fortsettelse følger...
To be continued...

Ingen kommentarer: