mandag, november 30, 2009

Bortskjemt eller bare heldig?


Kall det hva du vil -faktum er uansett at jeg i år har hele to pakkekalendre :) Både Aase og søster har laget til meg -tusen takk :)

Jeg har lurt litt på om jeg skulle ha kalender på bloggen i år. I fjor hadde jeg, som trofaste lesere sikkert (ikke) husker, julemusikk, tidligere har jeg brukt kalenderen jeg laget til biblioteket det året jeg jobbet på Sortland. I år blir det

*trommevirvel*

Litt av hvert! Følg med, følg med...


Lucky spoiled me have two Christmas calendars this year -both a friend and a sister have very kindly surprised me with a bunch of (not so) tiny presents. :) There'll be a calendar in the blog as well -watch this space...

3 kommentarer:

Kjersti Marie sa...

Yay!

Kalender! Gleder meg:-)

Aase sa...

Yeah.... julekalender.

Jeg knabber ideen din fra i fjor og kjører julemusikk i år.

Linda sa...

*følger med*