mandag, august 03, 2009

Venn

Ukas Mandagstema er VENN. Jeg overveide å presentere Petter som venn -vi delte tross alt soverom i en ukjent tidsperiode -men ettersom a) han alt var død da vi endelig traff hverandre og b)om vi hadde truffet hverandre tidligere, hadde det neppe ført til noe langt og vakker vennskap uansett, utgikk det.

Istedet presenterer meg en gammel og en litt nyere venn -LilleZen og StoreZen. LilleZen kom inn i livet mitt i en periode da jeg reiste med buss mellom Oslo og Kristiansund mnst en gang i måneden, og snudde fullstendig oppned på alt jeg trodde og visste om mobil musikk. StoreZen dukket opp sist jul, for å avlaste LilleZen som begynner å bli sliten. StoreZen er litt større og ikke fullt så hendig, men har til gjengjeld mye større lagringskapasitet og kan spille av filmer. Jeg har stor glede av begge to og går sjelden langt uten at en av dem er med.



Toget er også min venn...

6 kommentarer:

Rimkogeren sa...

Selvfølgelig - en god og trofast ven.

Sommertid sa...

Uten musikk så er livet kjipt !
også jeg har en Zen..dog en mosaik.
Men aller mest på musikk fronten er min venn spotify..der finner jeg utrolig mye fin musikk...uten å betale en krone !
Ha en forts fin uke :)

Petunia sa...

Musikk må man ha:) Da er alt så mye lettere!!!

Landet på tværs sa...

Det er to gode venner undervejs på rejsen mellem alle de andre venner.

Cathrin sa...

Gøyal tolkning av ordet venn! Men for en god følgesvenn å ha! :o)

Bea's verden sa...

hihi Bra tolkning.

Stakkars lille Petter som gikk i graven uten å få bli bedre kjent med deg... *fnis*


Klem fra Bea