torsdag, august 27, 2009

Netthandel og handlenett

Onsdag ettermiddag ble tilbragt på Momarken, hvor jeg vandret rundt med en bamse i bæresjal på magen (alt man gjør for sine venner...) mens jeg pushet brosjyrer om bærng av barn på folk med gravidmage og/eller barnevogn, samt alle andre som så ut som om de kunne være interessert, tidvis akkompagnert av Halleluja-gutta (noe jeg vet vil fremkalle mange sukk, av misunnelse og av medlidenhet...). Men jeg kom også hjem med et par lekre nye handlenett fra Vidunderbarn:


Det grønne med blomstene er Envirosax Kids Flower Power
, det svarte som som ligger sammenbrettet foran er Envirosax Botanica 3. Stilige, praktiske og miljøvennlige. *dagens reklame* Dessuten er de, som jeg erfarte i dag, vanntette... Det andre grønne nettet er forøvrig et Wrapsaks handlenett hjerte. Heretter finnes det ingen uskyldning for å bruke plastposer!

1 kommentar:

vimse sa...

Bare ikke gjør som meg, handle nett, glemme de igjen hjemme, og betale for plastposer på butikken...
*håpløs*