onsdag, august 05, 2009

Det er ikke gull alt som glimrer

Hos meg er det som oftest billig juggel, ofte kjøpt på ferie.
Samlingen økte en smule i år også...

Lilla! Hurra!

Da jeg gikk på videregående, hadde jeg smiley-øredobber -eller ecstacy-øredobber, som en vittig sjel i klassen kalte dem. Den ene forsvant på Boyzone-konsert (det var ikke tid og sted for å legge seg på kne og lete), men nå har jeg nye -to par! Og et kjede! :)

Øredobber med vifter må man jo ha fra en ferie hvor vifteforbruket var høyt, og hvem kan vel klare seg uten en ankellenke med stjerner?

Ringen var egentlig litt liten og passer bare på lillefingeren, men det var jo så fiiin... Armbåndet minner meg om Georg Jensen-øredobbene farmor hadde (sånne hadde de forøvrig på danskebåten. ikke helt min prisklasse...).

Så langt sommerens store slager, dette har jeg brukt masse allerede -akkurat nå, for eksempel.

OK, ikke et armbånd jeg kommer til å bruke igjen. Men jeg fikk mye gøy ut av det den kvelden det varte...

2 kommentarer:

Aase sa...

Smykkegalskap *ler*

linsky sa...

Så mye fint! :-D
Like gæren etter smykker som meg du.