tirsdag, juni 16, 2009

Malmö IV

En tur på Panduro og liknende butikker er aldri feil uansett hvor man er. Malmös filial var stor og fin -og de hadde fine resteposer til 39 SEK. Etter lange vurderinger endte jeg op med tre.

Den rosa posen. Det rosa er myk fleece og prinsessestoffet viste seg å være voksduk. Det kom som en overraskelse, men en plan har allerede tatt form...

Den røde posen. Det røde stoffet er tykt og varmt og hadde gjort seg som vinterskjørt, men det var ikke nok til et trangt og hullkort engang... Men har noen oppskrift på alpelue...?

Den grønne pakken. Litt usikker på hva det skal brukes til, men før eller senere kommer jeg nok på noe...


Noen løse stoffbiter snek seg også med -jeg har jo ikke noe fra før av...

2 kommentarer:

sol sa...

Ooo, mye fint du har fått med det fra Utlandet. (Er forresten sjokoladeteen god?)

Jeg har liten kjennskap til fransk garn, men det er jo spennende med noe nytt...

HildeSol sa...

Sjokoladeteen er god ja -jeg vurderer å rive opp posen og droppe vannet... ;)