onsdag, juni 10, 2009

Istid 3



Hvem: Skruven Tropical
Hva: Appelsin(+)saftis med fargerike striper.
Dom: Her får man hvertfall mye is for pengene! Sikkert 15 cm lang og med en diameter på 2-3 cm varer den om ikke helt til Dakar, så hvertfall fra butikken, helt hjem og videre til postkontoret. Med nokså kunstig smak, blir dette litt for mye av det ikke-så-altfor-gode. Sannsynligvis for stor for de minste, og mest for dem som eeelsker saftis. Selv klarer jeg meg med en Lollipop. (Forøvrig klarer jeg ikke helt, med den formen og størrelsen, å unngå å sende en tanke eller to til Freud underveis...)

3 kommentarer:

Fée sa...

Jeg er så glad du tester alle isene, så slipper jeg. :)

Anne-Lill sa...

Den isen har jeg ingen planer om å smake. :-)

HildeSol sa...

Alltid til tjeneste! *ler* I dag har jeg spist to Magnum, men de selges ikke i Norge... *sukk*