torsdag, juni 04, 2009

Indiska gleder

Jeg var som nevnt den lykkelige mottaker av at gavekort på Indiska i bursdagsgave, og for å ikke risikere at det skulle gå ut på dato (det er jo bare gyldig i fem år, og jeg handler aaaldri på Indiska) var det tryggest å gjøre noe med det først som sist. Med et åpent sinn og vage tanker om en kjole til jobbruk skred jeg til verket. Det jeg hvertfall ikke skulle ha, var kopper og kar og sånt -jeg.har.ikke.plass.



Og så fant jeg denne tekannen... I kategorien "Skal ikke ha", men også i kategorien "Må ha". Miiin, bare miiin...



Vesker får man som kjent aldri nok av, og en liten hvit sommerlig sak i blonde er jo en nødvendighet for unge damer som skal trippe rundt i Paris i sommer, det samme er blommor til håret.

Og kortet er fortsatt ikke tomt...

4 kommentarer:

S ulvis sa...

Wohooo!! Skal dit i dag. Hopper av entusiasme!

Aase sa...

Lekker tekanne.

Gleder meg til neste tebesøk på dine kanter.


Og vesken da..... *drømme* Jeg trenger en liten veske som rommer masse til ferien. *ler*

HildeSol sa...

Tror ikke den rommer så mye, men man kommer langt med noen euro-sedler ;)

Anne-Lill sa...

Den tekannen var bare stilig. Skjønner godt du ikke kunne gå fra den.