onsdag, mai 13, 2009

Speil, speil...

Nåe en venninne fyller 30 og ikke vil ha gaver, bare komplimenter om hvor godt hun holder seg og hvor ung hun ser ut, hva finner man på da?

Man maler selvfølgelig et rosa prinsessespeil, med nødvendig påskrift -et kompliment så ofte man trenger det...


Engleglans må til...


Og for å holde stilen -et matchende kjede med glassperler i gull og rosa.


Dagens innpakningstips -man tager en tyllpose, en serviett og et silkebånd -alt i matchende farger -og en plastlomme med åpning øverst. Voilà...

3 kommentarer:

S ulvis sa...

Fantastisk! :)

Kjersti Marie sa...

Det synes jeg også:-)

...og jeg har tenkt å benytte meg av speilet hver gang jeg kunne trenge litt positive tilbakemeldinger:-)

Takketakk!

Kjersti Marie sa...

Jeg sa vel forøvrig ikke at jeg ikke ville ha gaver. Jeg sa at det ikke var nødvendig med gaver:-)