onsdag, april 22, 2009

Bruk og kast

Jeg er i utgangspunktet og prinsipielt veldig for gjenbruk. Handlenett framfor bæreposer, brødposer gjenoppstår som matpakkeposer, vaskbare kjøkkenkluter og mopper framfor engangsvarianter. Til tross for jevnlige bidrag til Ikea de siste årene er fortsatt bortimot halvparten av møblene mine arvegods, og alle vet jo at det mye morsommere å lete etter klær og bøker i bruktbutikker og på loppemarkeder. Men alt har en grense, og min gjenbruksgrense går ved lommetørkler.



De er kanskje ikke så miljøvennlige, men man blir hvertfall i godt humør av disse fargeklattene jeg fant på Rema. Den velkledte kvinne må jo ha lommetørkler som matcher ethvert antrekk... ;)

2 kommentarer:

Sulvis sa...

Me likey, likey!

linsky sa...

De pleier jeg å kjøpe også! Da er det nesten helt greit å være allergisk og snyte seg mye. ;)