søndag, mars 08, 2009

Tanken var god

Tanken var faktisk veldig god -jeg skulle ta meg sammen og endelig få faldet opp de to dukene som har ligget klare i snar et par måneder. Jeg liker nemlig å brodere, men monteringen -selv om den gjøres på maskin -er drepende kjedelig... Men i dag skulle det gjøres. Jeg tok med duker og knappenåler bort i sofaen og brettet kanter mens jeg så på hopprennet. Så langt, alt vel. Senere på ettermiddage satte jeg meg ved symaskinen, tok fram den første duken -og kom ikke engang halvveis på den før jeg gikk tom for tråd. Men jeg kjøpte da ny snelle for ikke så lenge siden? Letning fulgte, men uten resultat -ingen hvit tråd å finne, hverken i syskrinet eller i plastkurven som egentlig bare inneholder bånd, men som har stått midt på bordet såpass lenge at den har blitt midlertidig samlingssted for ymse syutstyr, og det var heller ikke tegn til noen snelle i den nokså eklektiske samlingen ting og tang på bordet. Den dukker nok opp så snart jeg får kjøpt en ny, tenker jeg...



Påskeløper og juleløper -fortsatt med knappenåler langs kantene...

Ingen kommentarer: