mandag, mars 16, 2009

Fritid

Ukas mandagstema er FRITID. Som singel og barnløs, med fast 7,5 timers arbeidsdag 10 minutters gange hjemmefra og en liten leilighet som krever lite arbeid og får ennå mindre, har jeg egentlig ganske mye fritid. Den brukes til å lese bøker, håndarbeid (gjerne foran tven -i anledning seriestarten har jeg visst sett mer enn 10 timer fotball, flesteparten av den tiden med broderi mellom hendene), sosialisere og skravle -og ikke minst gå på teater, så mye og ofte jeg kan (les: har råd til).



Så langt i år har jeg sett Les Miserables på Oslo Nye, Andvake og Peter Pan på Det Norske Teatret og Flaggermusen i operaen, samt Madama Butterfly på operakino. Før påske blir det også tid til En midtsommernattsdrøm på Nationalteateret og Evig ung på Det Norske. Og selsagt må man ha program...

2 kommentarer:

viola sa...

Flott bidrag. Det er maaaange år og dag seiden jeg sist var på teater. Dumt, men.. Har vært og sett Operahuset, på taket...og en liten titt der inne... men ikke teater.

Koselig koselig sa...

Herlig bidrag!! Teater er moro, jeg elsker også å gå når jeg først får somla meg ut, samme med kino!!
Vi skal på tur i vår til London og da blir det musikal for vårt vedkommende, nemlig We will Rock you med QUeen musikken. Det blir moro det
:)

ps. Operahuset står for tur neste gang vi er i Oslo. Det ser så flott ut... :)