mandag, februar 23, 2009

Rødt

Jadajada, jeg vet at alle andre begynte fargeuka med rødt forrige mandag, men jeg liker å gjøre ting på min måte (alternativt var jeg litt treg og kom ikke i gang før tirsdag...). Uansett -her avsluttes fargeuken med rødt.


Rødt på kjøkkenet -Tomater, pastabestikk, tupper-silikon, tørkerullholder, riste-hva-det-nå-kalles, kopp og telefon.


Rødt fra hyllene.


Rødt på badet -kam, sminke, klut, diverse tuber, en liten rød bøtte som vanligvis rommer q-tips
og -jepp, jeg har det tydligvis i alle farger -enda mer hårdill.


En Mummikopp som hvertfall er delvis rød...


Rødt på soverommet -laken og putetrekk, sminkepung, julenisse, en duk lillebror laget i barnehagen en gang for lenge siden (han er 23 nå...), lampe, armbånd, jordbærkjede (som er så rødt pg fristende at jeg nesten får lyst til å spise det...) og programmet fra et særdeles blodrødt teaterstykke.


Rød te.

Da var fargeuken over... Kanskje den kan videreføres i nye versjoner? Fargeuke fra klesskapet? Accessories-fargeuke? Fargede lesetips? Hmm...

4 kommentarer:

Fée sa...

Jaaa!!! Flere ukesutfordringer. Forsåvidt flere farger vi ikke har vært innom. Gusjegrønt, turkis, rosa, brunt, sølv, grå...

linsky sa...

Jeg misset fargeuken, så jeg blir med på en ny! Det har nettopp kommet et gusjegrønt pledd og pute inn i heimen også.

sol sa...

Rødt er fint. Med litt blått får man dessuten et spennende fotballag, mye bedre enn kjedelig i svart-hvitt. :D

HildeSol sa...

Fée og linsky -jeg har en plan. Tror jeg... Følg med, følg med...

Sol -Kjedelig kan man vel ikke kalle dem nei-Enga er ganske så ufrivillig komiske til tider...