fredag, februar 20, 2009

Orange

Orange er en farge jeg egentlig ikke har hatt særlig sans for før de siste par årene. Nå derimot, sniker den seg stadig inn i både klesskapet og resten av huset.


Orange på kjøkkenet -kjøttkvern (loppemarkedfunn), mangochutney, appelsiner og gulrot, bibliotekarkoppen, stoff, glass og Johan Harstads Ambulanse.


Orange i hyllene -legg merke til at Tatt av vinden er orange både som bok og dvd. Tilfeldig? Neppe... Sofaputen i orange og gull snek seg også med ute til venstre.


Orange på badet -sokker, sminke, hårprodukter, badesnegle og -nok en gang -hårdill.

*ingen orange Mummikopp* *snufs*


Orange på soverommet -genser, gaveboks, smykker, teaterprogram, pung og velbrukte, men å så upraktiske tigertøfler.


Orange te


Vinterkåpen min -det sies at jeg synes godt i den...

3 kommentarer:

Fée sa...

Men den finnes, følg denne linken: http://2.bp.blogspot.com/_-Kfp0NIqEQc/ST2yToM0aJI/AAAAAAAABUI/NSgD8Y8cgSQ/s320/hattifnattene.jpg

Fée sa...

Ja, se det var jo skikkelig vellykket.

HildeSol sa...

Jeg vet at den finnes, men jeg har dessverre ikke alle :( Men man har jo bursdag etterhvert... *satser på at noen tar et hint*