lørdag, februar 21, 2009

Lilla

Jeg liker lilla :) Regner med at alle ble sjokkert nå... ;)


Lilla på kjøkkenet -kjøkkenhåndkle, kjøkkenredskaper fra Søstrene Grene, oppvaskkost, bånd, sammenleggbart handlenett (kjøpt her ), neglelakk og en liten veske hvor min nye Zen-spiller har flyttet inn.


Lilla fra hyllene. Legg også merke til strikketøyet på toppen av haugen -se, jeg kan!


Lilla på badet -kluter og håndkler, parfyme, sminke, fotkrem, såpe, dusjbørste og -tro det eller ei -mer hårdill...


Lilla Mummikopp


Lilla på soverommet -putetrekk (ja, selvfølgelig finnes det også et matchende dynetrekk...), oppblåsbar pute fra nsb, brevpapir, teaterprogram, fotkrem (nei, det er ikke samme tube som på bildet fra badet) og smykker.


Lilla te.


Lilla kåpe, kjøpt på kostymesalg på Nationalteateret. Dessverre vet jeg ikke hvilket stykke den ble brukt i. Jeg har store planer om å fikse litt på den, men ting tar tid...

3 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Jeg liker best lilla te jeg også. Hva heter det Blackcurrant eller noe sånt, solbær ja! Det er godt det :) men jeg får litt mageknip hvis jeg ikke spiser samtidig :)

Fine lillabilder hos deg, jeg liker også lilla egentlig. Tror jeg... litt vanskelig den fargen egentlig? Eller ikke?

Line sa...

Her var det masse flott stæsj i lilla:0)
Lilla er faktisk ein flott farge, brukt i dei rette elementa!!
Koseleg laurdag til deg...

HildeSol sa...

Jeg bruker lilla i det fleste elementer -en periode hadde jeg til og med knall lilla soverom... ;)