torsdag, februar 19, 2009

Gult

Da jeg så fargelisten, var jeg sikker på at gult ville bli vanskelig -det er sjelden min førsrtevalg-farge i noen sammenheng. Men let, og du skal finne...


Gult på kjøkkenet -tekanne, halvlitermål (nok et tupperware-produkt, vil ha i literstørrelse også), solkrem, sitronsaft, buljongpulver, bananer, solsikkeolje, neglelakk og en helårs påskekyllingmagnet, som ser ut til å ha sittestillingen nesten under kontroll...


Gult fra hyllene, samt en gammel kaffeboks med knapper.


Gul Mummikopp


Gult på badet -det obligatoriske hårdillet, sjampo, parfyme, kremer, svamper og en stor bukett plastblomster (det er vanskelig med ekte blomster på et rom uten vinduer...)


Gult på soverommet -potteskjuler, spilledåse, singlet (mitt eneste gule klesplagg), leppebalsam, konsertprogram, røkelse, duk og et dryss av potpourri.


Gul te.

4 kommentarer:

Sulvis sa...

Jeg er IMPONERT!

Line sa...

Her var det no masse gult!!
Gult er kult;0)
Ha ein finfin fredag

Ida sa...

Beklager, litermålet i gult har gått ut... Bare det du har er igjen...

HildeSol sa...

Ååh... *skuffa*