tirsdag, februar 17, 2009

Blått

Dagens fargeukefarge er blå.

Midtstill
Blått på kjøkkenet -tebokser, glassmugge, løkkutter fra tupperware og en nyinnkjøpt sommerfugl-silikonform fra Søstrene Grene.


Blått fra hyllene.


Blå mummikopper.


Blått på badet -pysjamas, hårpynt, fiskekrok (nei, ikke sånn...), tannbørste, neglebørste og puddereske.


Blått på soverommet -mummisokker, smykker, krus, smykkeskrin (julegave fra oldemor da jeg var fire) og teaterprogram -presentert på blått sengetøy.



Blå te.

4 kommentarer:

Fée sa...

Så mye fint og blått du har. :)

HildeSol sa...

Jeg trodde egentlig ikke jeg hadde så mye blått, men da jeg begynte å se, så dukket det opp både her og der. Tror gult kan bli den største utfordringen...

Fée sa...

Ja, du sier noe der. Jeg har kladdet noe men ønsker å endre hvis jeg får tid. Ellers sliter jeg mer med en farge som jeg ikke tror DU har noen problemer med.

Jaja, om ikke annet så får jeg blogge liturgi.

HildeSol sa...

Skjønner ikke hvilken farge det kan være... *ler* Nå skal jeg snart hjem og lete etter grønt, det burde heller ikke være så veldig vanskelig.