lørdag, januar 03, 2009

Kjerringøyeblikk

Jeg er sikker på at jeg ikke er alene om å ha dem -disse øyeblikkene hvor man innser at ikke bare er man voksen, man har faktisk tilløp til kjerringttendenser innimellom. Når man sitter på fest og diskuterer matoppskrifter og hagearbeid, for eksempel. Elle når man har råd til enten nye sko eller eller en ny sofapute -og velger sofaputen. Eller når man er så begeistret for sitt nye strykebrett-trekk at man bare må blogge om det...



For å komplettere kjerringøyeblikket, har jeg satt St. Paulia oppå brettet. Jeg kjøpte en gang en liten plante, som blomstret jevnlig og vokste seg så stor at jeg kunne dele den -og nå har den ene delen blomstret sammenhengende siden oktober. Kjerringgleder... ;)

3 kommentarer:

sol sa...

Får man kjøpt nye trekk? Eller må man sy dem selv (evt forhandle fram en bytteavtale med en sykyndig)?

HildeSol sa...

Tror ikke det er så vanskelig å sy, egentlig, men mitt er kjøpt hos Gudrun Sjödén. http://www.gudrunsjoden.com/

linsky sa...

Fint trekk!
Jeg kjøpte mitt på Dag's marked, det er blått med blomster på, og matcher tapetet på soverommet det brettet står.
*Også kjerring, helt klart!*