torsdag, januar 29, 2009

Helt topp!

(anbefalt tonefølge: Jannike -Svake menneske )

Det finnes slemme firmaer der ute. Firmaer som lever av å prakke varene sine på uskyldige ofre, og som ikke skyr noen midler for å oppnå sine mål. Firmaer som til stadighet sender meg fargerike kataloger og brev for å fortelle når de har salg, helt uten tanke på hvilken effekt sånne brev kan ha på svake sjeler og deres lommebøker...

*har hentet ellos-pakke i dag...* Hva skal en stakkar gjøre da, når det detter inn salgskataloger med fine topper helt nede i 29 kroner stykke? Det er jo bare å gi etter for det uunngåelige først som sist -før det blir utsolgt...



En bunke bomullstopper i friske farger -man kan si mye om klesskapet mitt (hvertfall om innholdet...), men det er hvertfall ikke kjedelig eller ensporet...



Lilla hatt, lilla blomster -jeg måtte jo ha den. Lurer på om jeg kler lilla sminke...?

1 kommentar:

Den grønne sti sa...

Så fiine de var!
Jeg har for øvrig lært meg noen nye aktivitet i unngå-shoppe-treningen, jeg kaster alle kataloger på vei inn døren, uten å se på de, og jeg passer på å aldri ha pemger på konto..