tirsdag, oktober 11, 2005

Verden, her er jeg

Endelig(?) har jeg også mulighet til å fortelle verden mine innerste tanker (spørsmåler er vel om verden vil vite dem) og enestående ideer...

Egentlig skulle jeg vel bruke denne første postinga til å evalurere første kursdag i "Skolebiblioteket -morgendagens læringssenter", men av naturlige årsaker kan det bli litt vanskelig. Da den gikk av stabelen i begynnelsen av september, satt jeg arbeidsledig hjemme i Oslo og så på dag-tv (er overbevist om at for mye Dr. Phil er skadelig -man begynner å tenke i kvasi-psykologiske vendinger). Telefonen som endret det kom først en tordag et par uker senere -"kan du begynne som bibliotekar på Sortland vgs på mandag?"

Sånn kan det gå... her sitter jeg altså, i selvvalgt eksil fram til jul, i min første ordentlige bibliotekarjobb og prøver å venne meg til både biblioteketsrutiner, nye kollegaer, hybelliv og nordlands-vær. Det kan bli en spennende høst... :o)

2 kommentarer:

Grooo sa...

Stå på Hilde, dette klarer du. Hold ut! Spennende å prøve seg på noe nytt da...
Og husk, jeg kommer oppover en tur i starten av november!

Niels Damgaard sa...

Dette var da ikke en dårlig start må jeg nok mene ;-)
Du har allerede fått til mer en meget erfarne kollegaer - bl.a. denne meget fine bloggen!

Så ja.. stå på ... dette vil du klare er jeg sikker på!

Niels
BS